המדריך המלא לבחירת המזרן המושלם

המדריך המלא: איך תבחרו את האחד שלכם?

גם לכם כבר קרה שקמתם בפעם המי יודע כמה עם כאבי גב לא נעימים ואמרתם לעצמכם שאתם חייבים לקנות מזרן אורטופדי חדש? אז אנחנו פה כדי לוודא שזה לא יקרה לכם שוב. הכנו לכם את המדריך המלא לבחירת המזרן המושלם.

הכאבים שמזרן לא טוב או ישן גורמים זה המובן מאליו אבל תנו לנו לחדש לכם – הפגיעה היא גם בשינה וברמת הנוחות שלנו מה שגורם למתחים שאנו חווים מידי יום ומשפיע על כיצד יראה היום הבא שלנו.
אז עכשיו שהמטרה שלנו היא בהחלט חשובה הגיע הזמן שנדאג לשנת היופי שלכם ונעזור לכם לבחור את אחד הפריטים הכי חשובים בבית – המזרן. הנה מספר פרמטרים חשובים שאם תבחרו את המזרן על פי הם תוכלו להגיד לכאבי הגב "ביי – ביי":

הזמן עושה את שלו

אנחנו מאמינים שבשביל איכות שינה אידיאלית מומלץ ואף נחוץ להחליף את המזרן כל 5-8 שנים. מזרנים בדרך כלל צוברים לכלוך, בקטריות ונוזלי גוף הנפלטים לנו בזמן השינה מה שמוריד מהאיכות וההיגיינה של המזרן ועלול להזיק בעיקר לאנשים הסובלים מאלרגיות.

רמת אוורור

כן, כן אחרי שתשאלו על רמת האוורור של המזרן, המוכר ידע שעשיתם שיעורי בית. אז מה זה בעצם? אוורור המזרן הוא דבר חשוב במדינה עם אקלים כמו שלנו, עם אוורור נכון שקיים בין שכבות המזרן תהיינה שמירה על ניקיונו, טמפרטורה נעימה ונוחות שאין כמוה.
עם מזרנים פחות מאווררים יהיה לנו חם בלילה והם יספגו לכלוך וריח לא נעים יתר על המידה. רמת האוורור מושפעת גם מהבד העוטף את המזרן ועל כן חשוב שיהיה זה בד נושם ואיכותי. היא יכולה להיות נמוכה, בינונית או גבוהה ומשתנה בהתאם לחומר ממנו עשוי המזרן ובהתאם לדרגת הקושי שלו (רך, בינוני או קשה).

אין חכם כבעל ניסיון

תקופת ניסיון תינתן היום בכל חברה איכותית ככה שלפני הכל מדובר במדד חשוב של – "האם החברה איכותית ואמינה?". כמו כן, כמובן שאין כמו ניסיון כדי לדעת אם זה "זה".
ההמלצה שלנו היא לבדוק את המזרן בתנוחות השינה הטבעיות שלנו ובשעות הערב אחרי יום קשה כשכבר אין לנו אנרגיות, כך תדעו אם המזרן באמת איכותי, הרי בשעות היום הכל ירגיש לנו נוח. התחושה של לקום בבוקר על מזרן איכותי ומתאים לגופינו היא התחושה הטובה ביותר להתחיל בה עוד יום קסום.

יש חשיבות לגודל ?

במקרה הזה מדובר בהעדפה שלכם, יש את אלו שיעדיפו להתפנק במזרן קינג סייז ולישון באלכסון ויש את אלו שבשבילם הגודל הוא לא זה שקובע. ככה או ככה חשוב שגודל המזרן יתאים לגודל הבסיס וכמובן שיתאים לגודל החדר ויעניק לו מראה מרווח ומפנק. הנה לכם מעט מידע שימושי בנוגע לגדלים האידיאלים והנפוצים של מזרנים:

140 על 190

160 על 200

180 על 200

מחיר ואחריות

אי אפשר להתעלם מהתקציב של כל אחד ואחת מאתנו ועל כן מומלץ לחפש מבצעים וסיילים שתמיד זמינים לנו בשוק. עם זאת חשוב לציין כי מזרן יקר לאו דווקא יבטיח לכם שינה איכותית במילים אחרות, לכל אחד מתאים מזרן אחר ועל כן חשוב להשקיע במה שיעשה טוב לשינה שלכם.
כמו כן, חשוב שתהיה לנו אחריות של לפחות שנה, עם זאת כיום ניתן למצוא חברות בהן יש גם 5 שנות אחריות הכוללות שירות, תיקון פגמים שונים והחלפה במידת הצורך, על כן יותר זמן – יותר טוב.

מה לבחור?

  • שאלת השאלות, מגוון סוגים ולכל סוג יתרונות וחסרונות. גם כאן מדובר בעניין של העדפה אישית ולכן אנחנו מזמינים אתכם להתאים לעצמכם את המזרן המושלם. מספיק שתקראו קצת על כל סוג ותבחרו אותו כך שיתאים לתנוחות השינה הטבעיות שלכם ואתם בדרך הנכונה, ככה או ככה כיום יש לכם את האפשרות ליהנות ממזרן איכותי במחירים נוחים. אז מאחלים לכם בהצלחה ושתהיה לנו שנת מלכים
WhatsApp דברו איתנו.
שתפו עגלה עם חבר/ה
דילוג לתוכן