איך לבחור מיטה זוגית? 

השאלה איך לבחור מיטה זוגית מדירה שינה מעיניכם? חלומותיכם המתוקים התחלפו לאחרונה במחשבות על מיטות מגדלים, דרך צבעים ועד פונקציות נלוות? אנו שמחים לחלוק אתכם מספר טיפים לבחירת המיטה החדשה שלכם!  

 

מגודל המזרן ועד הצבע – כך בוחרים מיטה זוגית חדשה! 

העיצוב חשוב יותר מגודלה של המיטה? גב המיטה הכרחי או מיותר? רגע לפני שאתם ישנים על כל אלו בלילה, מאיתנו אליכם: מספר דגשים לבחירת המיטה החדשה: 

  • גודל המיטה, גודל המזרן – לפני שאתם מעמיקים בכל פרמטר אחר, בדקו תחילה מהו גודל המזרן שלכם. מזרנים זוגיים מוצעים לרוב בשלוש מידות שונות: 140×190, 160×200, 180×200. את המיטה החדשה יהיה עליכם לבחור בהתאם לגודלו של המזרן שברשותכם, אלא אם בכוונתכם להתחדש במזרן + מיטה. 

  • גב מיטה – כן או לא? – ישנן מיטות המאופיינות בגב מיטה, לצד מיטות המעוצבות כבסיס למזרן. מדובר נטו על עניין של העדפה עיצובית: ישנם אלו שלא מוכנים לוותר על גב המיטה, שכן לטעמם (ולטעמנו) הוא מוסיף יוקרה, עיצוב וטעם לחדר השינה. מנגד, ישנם המון זוגות שרוצים מיטה כמה שיותר "נקייה" – נטולת אלמנטים עיצוביים. מהי העדפתכם?  

  • היתרון של מיטה מוגבהת – כידוע, ישנן מיטות "שיושבות" על הרצפה, לצד מיטות ש"צפות" על הרצפה. ועל מה אנו ממליצים? בגדול, המיטות המוגבהות מחזיקות ביתרון בכל הקשור לניקיון, תחזוקה ונגישות לכל מה שקורה מתחת למיטה 

  • טיפ מאיתנו: ארגז מצעים – מכירים את זה שלא משנה כמה מגירות, מדפים, שידות או פתרונות אחסון אחרים יהיו לכם, תמיד תצטרכו עוד? עם רכישת המיטה החדשה, תוכלו ליהנות מאקסטרה אחסון ארגז מצעים! למרות שתכליתו של הארגז היא לאחסן מצעים, תוכלו לאחסן בתוכו עוד שלל פריטים אחרים, לבחירתכם.  

 

בחירת צבע למיטה זוגית חדשה – ככה עושים את זה! 

אי אפשר להעמיק בשאלה איך לבחור מיטה זוגית מבלי לדבר על הצבע שלה. למיטה זוגית ישנה נוכחות אדירה, ושלא כמו רהיטים אחרים בחדר השינה, היא תשפיע על העיצוב והאווירה של כל החדר! "מהי האווירה שארצה בחדר השינה שלי?" – מענה על שאלה זו יוביל אתכם לצבע האידיאלי לחדר השינה שלכם! התשובה יכולה להיות אווירה רגועה ושלווה, אווירה תוססת ועדכנית, אווירת בוטיק חמימה ונעימה וכן הלאה. לדוגמא:  

  • מיטה בצבע לבן – צבע "נייטרלי" המשתלב בקלות עם כל רהיט וסגנון עיצובי. הצבע תורם ליצירת אווירה רגועה, נינוחה ועוטפת.  

  • מיטה בצבע אפור ככה – צבע אלגנטי שמצד אחד משדר יוקרה ומצד שני נגישות וקלילות. האפור מתאים לחדרים המעוצבים בסגנון מודרני, סקנדינבי, אורבני ועוד. 

  • מיטה בצבע שחור – צבע "נועז" שעבור רבים נתפש כלא שגרתי. רהיטים בצבע שחור תורמים לאווירה יוקרתית ומתאימים בעיקר לאלו מכם שנוטים לעיצוב בסגנון טרנדי-מודרני. 

 

אנו עומדים לרשותכם ונשמח ללוות אתכם עם בחירת המיטה החדשה שלכם! אז איך לבחור מיטה זוגית? פשוט להתקשר אלינו! – 072-2221137 

WhatsApp דברו איתנו.
שתפו עגלה עם חבר/ה
דילוג לתוכן