מיטות זוגיות איכותיות.

מאפיינים של מיטות זוגיות איכותיות

יש רק דבר אחד שחשוב לכם יותר מהאדם ששוכב לידכם בכל לילה במיטה: המיטה עליה אתם ישנים איתו. אתם מרוצים מהמיטה הנוכחית אך מרגישים שהגיע הזמן להתחדש? עיצובה של המיטה העדכנית מיושן ואתם משתוקקים להתחדשות עיצובית? המיטה עליה אתם ישנים מתנדנדת וכבר שכחתם מהו לילה טוב ויציב? הגעתם אל המקום בו תוכלו למצוא מיטות זוגיות איכותיות: AEF!

לפני שאתם מדלגים לעמוד הקטלוג ומתרשמים מהמיטות (הרי לשם כך התכנסנו כאן), הרשו לנו לשתף אתכם ב-3 מאפיינים של מיטות איכותיות. כך, תוכלו לדעת על מה לשים את הדגש ולזהות את אלו האיכותיות ביותר. ובקיצור? לילה טוב נמצא במרחק רכישת מיטה חדשה: 

מיטה זיגית מעוצבת דגם Dorel

אילו תכונות ומאפיינים יגדירו את המיטה כאיכותית? 

מי רוצה לרכוש מיטות זוגיות איכותיות? כולם. ומי יודע איך להעריך את הדגמים השונים ולמצוא את האיכותיים? מעטים. לפניכם, 3 הדברים שהמיטה החדשה שלכם חייבת להצטיין בהם בכדי ליהנות מהתואר "איכותית": 

אילו תכונות ומאפיינים יגדירו את המיטה כאיכותית? 

מי רוצה לרכוש מיטות זוגיות איכותיות? כולם. ומי יודע איך להעריך את הדגמים השונים ולמצוא את האיכותיים? מעטים. לפניכם, 3 הדברים שהמיטה החדשה שלכם חייבת להצטיין בהם בכדי ליהנות מהתואר "איכותית": 

רגליים ומוטות נתחיל דווקא במה שאנחנו כמעט בטוחים שלא הייתם ממהרים לבדוק: מוטות ורגלי המיטה. לרוב, אנשים המעוניינים להתחדש במיטה מעריכים אותה על פי פרמטרים כדוגמת גודל, נראות וחומר, ופחות על מאפייניה הטכניים. בפועל, אלו משפיעים רבות על איכות וחוויית השינה, ולכן אין להקל בהם ראש. דגם Beleti לדוגמא מגיע עם 4 רגלי מיטה ו-3 מוטות רחבים מפלדה, והודות לאלו המיטה לא "תתנדנד" אלא תישאר יציבה

בסיס מיטה ייחודי של AEF

  • ריפוד איכותי אתם נוטים למראה המודרני של דמוי העור או לעיצוב הקלאסי והרך של הבד? אתם מוזמנים להרהר עוד קצת בתשובה, אך בינתיים נספר לכם שלא משנה באיזה ריפוד תבחרו, הרי שהוא חייב להיות איכותי. ומה הופך אותו לכזה? שני דברים עיקריים: עמידות ופשטות ניקוי.

  • גב מיטה הגב שלכם? ינוח על המזרן. וזה של המיטה? ישען על הקיר. לכל מיטה, ללא יוצא מן הכלל, חייב להיות גב מיטה מעוצב ומרשים. מאחר שתפקידו של גב / ראש המיטה הוא להעשיר עיצובית את החדר, אנו ממליצים שלא להסתפק רק בעובדה שהוא קיים, אלא גם לבדוק את מידותיו. 

מיטה חדשה? יש! כעת, השקיעו גם בדברים הבאים 

מכל דגמי מיטות זוגיות איכותיות מצאתם דגם שקלע לציפיות שלכם? תתחדשו!  בנוסף, כאן אצלנו תוכלו לרכוש תחת קורת גג אחת את כל שתצטרכו לטובת חווית שינה מעולה: 

  • מזרנים אורטופדיים  
  • מגן מזרן איכותי 
  • כרית במילוי דמוי נוצות 
מגן מזרן תקריב לפינה של המגן

בנוסף, אנו מציעים גם ריהוט משלים לחדר שינה "חלומי" משידות ועד קומדות, כך שתוכלו לרהט את החדר המפנק והחשוב בבית ברמת קומפלט.  

מעוניינים להתחדש במיטה זוגית? אנחנו ב-AEF נשמח לייעץ ולהמליץ לכם על מגוון דגמי מיטות זוגיות איכותיות. יש לכם שאלה, זקוקים להכוונה או משתוקקים להמלצה רותחת על דגם? התקשרו אלינו עכשיו 072-2221137 

WhatsApp דברו איתנו.
שתפו עגלה עם חבר/ה
דילוג לתוכן