כיצד תאפשרו שינה נוחה ובריאה לבני הנוער שלכם

המיטה היא המקום שבו אנחנו מבלים שליש מזמננו, כשמדובר בבני נוער הזקוקים לתשע שעות שינה לפחות השינה חשובה עוד יותר. בחירת מיטה נכונה ומזרן מתאים נותנת להם את ההזדמנות לא רק לקבל שינה עמוקה אלא גם להעניק להם את הצרכים שהם זקוקים להם.

מציאת מיטה ומזרן עבור בני הנוער שלנו יכולה להיות עבודה קשה ,מעבר לפונקציות ולאיכויות החשובות של השינה שיש לקחת בחשבון קיימים כל כך הרבה סגנונות, יצרנים ודגמים של מיטות ומזרנים שהופכים את הבחירה קשה עוד יותר ,על מה נקפיד כדי להבטיח שינה איכותית עבור ילדנו

באופן כללי גודל חדר שינה תמיד צריך להילקח בחשבון.
אם חדר השינה קטן מדי, מיטה מסיבית לא תתאים.
כדי להירגע כמו שצריך ולא לחוש צפיפות בחדר צריך להשאיר שטח סביר סביב המיטה.
אם אין מקומות אחסון בחדר וגם אם יש, כדאי לשקול מיטה עם ארגז מצעים המשמשת מיטת אחסון כמקום אחסון נוסף שתמיד טוב ,יעיל, ונוח.
עיצוב
לכל נער ונערה סגנון משלהם, אם זה נשי, עכשווי, שיקי או מתוחכם, רצוי לערב את בני הנוער שלנו בתהליך הרכישה כדי שיוכלו לבחור את הסגנון שמאפיין אותם כך שיאהבו אותו משך שנים, אנו נוכל לסייע להם לגרש תפאורה ילדותית ולאמץ מבט מבוגר יותר.
נוחות ותמיכה
בני נוער נוטים לבלות זמן רב בחדרם, המיטה כרהיט מרכזי בחדר משמשת עבורם כר רביצה נוח ,רכישת מיטה מרופדת המעניקה תמיכה הולמת לאחור תענה בהחלט על הצרכים שלהם ותאפשר לילדנו צמיחה תקינה.

כשמדובר בשינה מה שחשוב עבור בני הנוער היא תמיכה לעמוד השדרה והצוואר, שניהם צריכים להיות בעמדה ניטרלית אשר ממזערת נקודות לחץ ומאפשרת לעמוד השדרה לגדול ללא כל מגבלות.
מזרן נכון צריך לתמוך בגוף  כך שבעמוד השדרה של ילדנו תיוותר העקמומיות הטבעית והישבן, העקבים, הכתפיים והראש שלהם ,יקבלו תמיכה באופן נכון.
אם המזרן מוצק מדי הוא עלול לדחוף באותן נקודות לחץ עיקריות ואם הוא רך מדי, לא תהיה תמיכה נכונה בנקודות לחץ אלו וגופם יצנח ,שני תרחישים אלו עלולים להוביל לכאבי גב ביקיצה ותמיכה לא נכונה לעמוד השדרה של בני הנוער הזקוקים לה בהיותם נמצאים עדיין בתהליכי צמיחה.
קיימים סוגים רבים של מזרנים המספקים את התמיכה שבני הנוער זקוקים לה, כדי לדעת איזהו המזרן המתאים עבורם תוכלו לקרוא בהרחבה כאן "מזרנים- כל מה שצריך לדעת לפני רכישה."

ספת ספר- ספה הנפתחת למיטה בעלת מזרן מובנה אינטגרלי.
כאשר אתם מארחים ספת ספר מתגלה כיעילה ביותר, יתרונה כמיטת אירוח זמנית אך לא כפתרון שינה קבוע.
המזרנים במיטות אלו נוטים להיות רזים מאד וגמישים מספיק כדי שיהיה ניתן לקפלם ולכווצם לתוך הספה, זוהי נוחות רבה במיוחד אם יש לך מקום מוגבל בבית אך מנקודת ריאות בריאותית, לא נראה כל יתרון עבור בני הנוער שלנו לא נראה כל יתרון.
זה כנראה הסוג הגרוע ביותר של מיטה שנוכל לאפשר לילדנו לישון עליה לטווח ארוך ,המזרנים החלשים למדי מובילים למצב לא נוח ולתמיכה לא נכונה לגב.
חסרונה הנוסף של ספת ספר הוא שמזרן הספה לא ניתן להסרה .

כדי להפיק הנאה מרבית מהמזרן האיכותי שרכשנו לילדנו, יש לסובב ולהפוך אותו אחת לחודש, פעולה זו מאפשרת לשנות את אזורי הלחץ עליהם ילדנו ישנים ולהעניק למזרן כושר התאוששות גבוה במיוחד שנשמר לשנים ארוכות. שימוש ממושך של כל מזרן שוחק את ליבת המזרן האחראית על תמיכה נכונה והמזרן שוקע ,רצוי 10 להחליף מזרן לאחר – שנים. 15
בנוסף, מזרנים נוטים לאסוף קרדית אבק, פטריות וחיידקים אחרים שיכולים להחמיר אלרגיות ולהשפיע על דפוסי השינה של ילדכם, כך שניתן במקרה של יום שמשי להוציא את המזרן לאוורור ויבוש בחוץ.

WhatsApp דברו איתנו.
שתפו עגלה עם חבר/ה
דילוג לתוכן